marți, 31 martie 2009

Gheorghe Hagi: "Nu este momentul ca eu să vin la echipa naţională"


Gheorghe Hagi: "Nu este momentul ca eu să vin la echipa naţională"


Gheorghe Hagi consideră că nu este cazul ca el să fie socotit urmaşul lui Victor Piţurcă la echipa naţională. "Regele" a refuzat apoi să comenteze declaraţiile lui Gigi Becali, cel care declarase că "Piţurcă este de 17 ori mai bun decît Hagi"

"Nu cred că este momentul ca eu să vin la naţională. Important este ca acum să se strîngă rîăndurile, pentru că doar viitorul contează. Nu trebuie să facem o dramă din înfrîngerea cu Serbia.

Eu nu pot să spun dacă e momentul înlocuirii antrenorului, alţii ştiu ce au de făcut. Nu e o regulă că ceea ce face unul trebuie să facă şi celălalt. Nu am discutat nimic cu domnul Mircea Sandu.

Cît despre Gigi Becali nu mai vreau să spun nimic, nu mai există pentru mine. Tot ce spune el e după cum bate vîntul, e în funcţie de interese", a declarat Gheorghe Hagi la televiziunea sportro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

widget